Klacht: Blokkade

op 12 augustus 2017 over twoo.com in de categorie Websites

Ik heb 1 week geleden een acccount op twoo gemaand en 10 euro betaald voor 1 maand superkrachten.Sinds vandaag is me account geblokkeert en nu is me geld ook nog weg

Blokkade weg of geld terug

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 12 augustus 2017 om 16:01 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht. Ik heb dit meteen voor je nagekeken. Blijkbaar had je reeds enkele accounts op Twoo die geblokkeerd werden omdat je andere leden herhaaldelijk lastig viel met ongepaste berichten. Je werd hierover ingelicht en elk nieuw account dat je registreerde, wordt sindsdien geblokkeerd met de mededeling: \"Je had eerder een geblokkeerd profiel op Twoo.\"

Wanneer je account geblokkeerd wordt omdat je de Gedragscode overtreedt, is het niet de bedoeling dat je profielen blijft registreren en hierop een Premium-account neemt. Je account zal sowieso geblokkeerd worden van zodra dit wordt opgemerkt door onze moderatoren. Je bent hier dan helaas zelf verantwoordelijk voor.

Ik vraag onze betaaldienst om deze aankoop uitzonderlijk aan je terug te betalen. Gelieve echter geen nieuwe accounts meer te registreren op Twoo.

Ik wens je nog een fijne dag toe.

Bericht van twoo.com

3 maanden geleden - Hallo Dennis, De laatste aankoop die je deed voor dit profiel, werd inmiddels aan je terugbetaald. Ik wens je nog een fijne dag toe.

Alle klachten die gemeld zijn door DENNIS31