Klacht: Bloempotten komen blaren op

op 16 oktober 2016 over Intratuin in de categorie Tuincentra

Ik heb twee jaar geleden bloempotten gekocht bij Intratuin in Emmen, en nu komen er zo ineens blaren op.
Nu ben ik ermee naar de Intratuin geweest en daar werd ik niet netjes behandeld, er werd gezegd dat ik de planten geen water mag geven in de potten omdat de pot anders te vochtig werd en omdat ik geen kassabon meer had. Konden ze helemaal nix doen,
Maar ze laten me wel eerst met de twee bloempotten helemaal naar binnen lopen.
Ik stond er versteld van dat ze zo met hun klachten omgaan,
Een dure winkel en dan mag je er toch vanuit gaan dat er netjes word omgegaan met klachten

Ik ben tevreden als de potten gewoon omgeruild kunnen worden desnoods tegen anderen van gelijke prijsklasse

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intratuin over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Intratuin in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intratuin een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intratuin

Heeft op 18 oktober 2016 om 15:41 geantwoord

Wat vervelend dat er blaren op uw potten verschijnen. Helaas is er een betalingsbewijs nodig van de potten om uw klacht in behandeling te kunnen nemen. Dit wordt voor het betreden van de winkel aangegeven en dit wordt tevens op de kassabon vermeld. Ook adviseren en vermelden wij in onze winkels plastic in de potten te doen zodat de pot kan verzadigen door water. Helaas kan ik dan ook in dit geval zonder kassabon niets voor u betekenen helaas. Excuses voor het ongemak.

Heeft op 18 oktober 2016 om 16:00 geantwoord

Zeer slechtte service, goede reclame

Alle klachten die gemeld zijn door Rowald