Klacht: Blindelings maatregeling

op 04 juni 2021 over Bureau Jeugdzorg in de categorie Overheid

Ik zie door een niet juiste rede mijn kinderen nu al meer dan een jaar niet . Jeugdzorg heeft het contact met mijn kinderen beëindigd omdat moeder leugens verteld die jeugdzorg blindelings zonder mij hierover te spreken aanneemt en dus contact verbreekt met mijn kinderen. Dus gebaseerd op een leugen van moeder. Die iedereen manipuleert. Waar zelfs jeugdzorg in de hoekschewaard intrapt.

Zou graag willen dat jeugdzorg eerst 2 kanten aanhoort voor ze zomaar beslissen dat kinderen niet meer naar vader mogen. De schade die aangericht wordt hierdoor bij de kinderen en het verdriet van vader is te groot om zomaar zo'n heftig besluit te nemen. En blindelings uitgaan dat moeder de waarheid verteld is wel erg naïef. Jeugdzorg zou dit sws in moeten zien. De maatregel is wel erg groot om zonder goed onderzoek zo'n besluit te nemen. Ook wordt bij moeder die onder toezicht staat erg het hand boven het hoofd gehouden. En wordt er veel verdraaid om mij zwart te maken door jeugdzorg. Ik heb er maar 1 woord voor. Een gigantisch corrupt gebeuren bij stichting jeugdzorg hoekschewaard .

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bureau Jeugdzorg

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dannystel