Klacht: Blikken Unox soep zeer slecht te openen

op 15 juli 2012 over Unox in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Het laatste jaar erger ik me al aan de vele keren dat ik een Unox blikken met verschillende soepen niet naar behoren kan openen.
Het zou met het lipje aan het blik moeten lukken, maar dat breekt steeds af. In het verleden had ik daar totaal geen last van.
Als het lipje afgebroken is, is het ook niet mogelijk om het blik te openen met een blikopener.
Ik moet dan steeds met een zwaarder voorwerp onder het deksel wroeten om druk uit te kunnen oefenen op de onderkant van het deksel. Anders is het niet mogelijk de inhoud uit het blik te krijgen.
Ik vind uw soepen in blik lekker, maar heb op deze manier zeer weinig zin om Unox blikken te kopen.
Even een blik soep warm maken, wordt een crime!!

Een betere methode ontwikkelen voor het openen van uw Unox blikken soep. In ieder geval mogen de lipjes niet afbreken.

De pagina verplicht mij tot het invullen van mijn huidige mening over Unox (snelheid, vriendelijkheid en oplossing). Ik heb geen mening, want ik ben nog niet eerder met Unox in contact gekomen. Dus vul ik maar iets in, want anders kan ik niet naar stap 3/4.

Alle klachten die gemeld zijn door Reizigster1950