Klacht: Blijven proberen om te incasseren

op 22 februari 2018 over CIB Incasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind oktober via Cookinglife producten besteld. Ging van alles mis, lange wachttijden. Uiteindelijk een groot deel geannuleerd vanwege het wachten (eind december).

Vanaf november word ik lastig gevallen door het incassobureau voor de niet ontvangen producten. Zelfs vandaag (22 februari) krijg ik weer een email met de dreiging dat ik MOET betalen, want anders..

Eind januari gaf Cookinglife aan dat alles allang betaald is van de producten die ik wel ontvangen had.

Ik blijf emails terugsturen dat alles betaald is, maar het heeft geen nut.

Gewenste Oplossing:

Excuses, geen meldinb meer én mijn gegevens uit het systeem. Ik werd onterecht belast met het incassobureau.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CIB Incasso over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Thesse