Klacht: blijven hangen van opname

op 30 mei 2016 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Regelmatig blijft de opname van kpn hangen. Na meerdere keren bellen is het probleem nog niet opgelost. Kpn geeft alleen aan dat ik het kastje moet resetten. Uiteindelijk geven ze aan langdurig dit probleem landelijk te hebben. De medewerker zegt niet te weten hoe lang dit probleem zal blijven. Ook geeft hij aan dat kpn geen vergoedingen geeft. Pas wanneer het probleem is opgelost is het mogelijk dat kpn als vergoeding wat films online zal zetten om gratis te bekijken.

Ik vind dat kpn de klanten niet juist inlicht over de situatie. Je betaalt veel geld voor een service die zij niet of onvoldoende verlenen. Ik ben tevreden wanneer ze een service bieden die niet blijft hangen of elke dag gereset moet worden en er een vergoeding wordt gegeven voor de tijd dat ze onvoldoende service hebben verleend. Ook vind ik dat ze alle gebruikers op de hoogte moeten houden van het probleem ook al weten ze niet hoe lang dit zal duren.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Digitale TV

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Digitale TV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jasperthunnissen