Klacht: Blijven doordrammen voor geld, dreigen met deurwaarder zonder vonnis

op 17 juni 2021 over Van Es deurwaarders in de categorie Incassobureaus

in de naam van der koning… zo werd ik verwelkomd met het eerste brief. een vonnis zou uitgesproken zijn dat ik moet betalen. 75 euro is de rekening, maar ondertussen hebben ze er al doodleuk 160 euro van gemaakt. administratie kosten noemt men dit…

ik noem het oplichting, de rekening is al betaald, en nog na 6 jaar ( jah mensen, u leest het goed, de rekening stampt uit het jaar 2015 ) zijn ze hierom aan het miepen.

ik heb onder bewindvoering gestaan, deze bewindvoerder heeft destijds de rekening moeten betalen. Dit is echter gedaan, maar volgens hun is dit niet gedaan.

gegevens terug halen lukt niet, want de bewindvoerder heeft mijn gegevens niet meer, dus denken ze. ah, laten we meteen ff plukken bij een autist, alleen jammer dat ze nu net de verkeerde hebben.

ze moeten maar aanbellen bij mijn bewindvoerder, na meerdere malen contact opgenomen te hebben, kon er niks meer uitkomen dan we kunnen de naam niet aanpassen

dit vragen we niet, we vragen dat ze mij met rust moeten laten en bij de ander moeten aanbellen. ik ga niet voor een fout van de overheid opdraaien omdat men geld nodig hebt en vooral in deze tijd.

wanneer ik tevreden ben? heel van es incasso opgedoekt en dat ze vervolgt worden wegens smaad, laster, racistme en intimidatie. Dat ze nooit meer mogen werken als een incasso bedrijf en al vooral dat ze me niet meer lastig vallen met hun dreigementen.

ze hebben zoon slechte naam, dat ze gefoceerd zijn om een nieuwe naam te gaan gebruiken. Deze naam is likifin. Pas op voor deze mensen!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Es deurwaarders over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door eengebruikersnaam