Klacht: blijven betalen

op 14 juni 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Geachte Huurwoningen.nl,

Een paar maanden geleden heb ik me bij jullie uitgeschreven nadat ik moest blijven betalen en nu blijf ik nog steeds rekeningen ontvangen dat ik 19,95 moet betalen. Op de site staat nu al een hele lange tijd dat ik uitgeschreven ben wanneer mijn abonnement is beëindigd. Dit staat er nu al een aantal maanden. Ik maak nergens gebruik van en ga echt niet voor niks die rekeningen betalen iedere keer terwijl ik mij heb uitgeschreven!

Alisha Wijling

Schrijf mij goed uit! en stuur geen rekeningen meer !

Bericht van Huurwoningen.nl

9 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen via onze e-mailcorrespondentie. Vertrouwende erop u voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 25 juli 2016 om 11:32 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen via onze e-mailcorrespondentie. de klacht is inmiddels opgelost.

Mocht u nog verdere vragen hebben dan kunt u deze stellen via ons contactformulier op onze website. Wij zijn tevens tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar.

Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door ahsila