Klacht: blijk dat mijn seir nr niet klopt

op 01 juni 2016 over Acer in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik probeer via de site van Acer mijn €20 terug te krijgen maar stuit steeds op dat mijn serie nummer niet klopt HMHM3EE00355100BE04E12
heb het vandaag gekocht maar wat ik ook doe het lukt gewoon niet

Gewenste Oplossing:

wanner ik me geld terug heb zoals afgesproken

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Acer over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Acer in behandeling genomen

Bericht van Acer

7 maanden geleden - Geachte klant, Wij hebben uw klacht ontvangen. Vervelend om te horen dat de aanmelding niet lukt. Er zal een medewerker van onze klantenservice contact met u opnemen om u hiermee te assisteren. Met vriendelijke groet, Acer klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Acer een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Acer

Heeft op 09 juni 2016 om 11:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Er is inmiddels contact geweest met een van onze medewerkers, en u heeft via email verdere uitleg gekregen om uw aanvraag betreft de cashback, te ondersteunen. We gaan er van uit dat hiermee uw klacht is verholpen. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u reageren op de email van onze medewerker, of eventueel telefonisch: 0900 2020767 (80cent/gesprek).

Met vriendelijke groet
Acer klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Kamilla07