Klacht: Blijft kaarten sturen

op 07 april 2017 over Diner Jaarkaart in de categorie Horeca

Ondanks het feit dat ik al meermalen het abonnement heb opgezegd en NOOIT van de kaart gebruik maak, blijft Diner jaarkaart mij kaarten sturen.
En geld van mijn rekening incasseren.

Geen kaarten meer sturen en stoppen met incasso's.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Diner Jaarkaart

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Diner Jaarkaart over deze klacht.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Diner Jaarkaart nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Diner Jaarkaart in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Diner Jaarkaart een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Diner Jaarkaart

Heeft op 03 juli 2017 om 15:34 geantwoord

Uw naam en emailadres komen niet voor in onze administratie. Voor meer info kunt U ons mailen op info@dinerjaarkaart.nl

Diner Jaarkaart-houders krijgen op door de restaurant aangegeven kortingsdagen 25% korting. De korting krijgt u altijd direct, én over de gehele rekening (inclusief drank). Als lid van Diner Jaarkaart ontvangt u het hele jaar korting. Dat is het leuke en het aangename met elkaar verenigen!

Alle klachten die gemeld zijn door LeominsterPete