Klacht: Blauwmann pannenset

op 01 december 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

2 weken geleden heb ik voor €50,/een blauwmann pannenset gekocht. Ik was erg blij en heb mijn oude pannen weggegooid. Nu 2 weken later zijn ALLE pannen vervormd. Deksels passen niet meer.. WAARDELOOS. Ik was ze altijd met de hand. Ik heb nota bene 3 vrienden gezegd dat het een goede deal is. Zij hebben ze ook aangeschaft. Ik schaam me rot!

Het is heel leuk dat er een pannenset ter waardecsn €169 euro wordt aangeboden, maar niet als je ze na een paar keer koken weg kan gooien,

Mijn geld terug of een goede pannenset.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 02 december 2016 om 15:54 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij kunnen ons voorstellen dat het erg vervelend is dat uw bestelling zo tegenvalt. Het is inderdaad niet de bedoeling dat de pannen krom trekken. Om deze reden hebben wij een bericht naar de relatiebeheerder gestuurd met de vraag om een oplossing.

Zodra wij een reactie hebben ontvangen krijg je direct een email van ons.

Larissa- Wecare VV

Alle klachten die gemeld zijn door Tessaelisa88