Klacht: Blackhead killers

op 15 juni 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nou bij mij is het dus dat ik op Facebook een advertentie tegen kwam. Ik klik erop want ik wou wel weten wat zo black had killer kost. Daarvoor moest ik mijn gegevens invullen dus naam adres en e-mail. Ik heb geen mail gekregen van een bevestiging dat ik iets heb besteld. 3 dagen later krijg ik een pakketje binnen met 40 blackhead killers. En een enorm bedrag van 78 euro!!!
Ik heb ze een mail gestuurd dat ik niks heb besteld. Zeggen ze u heeft degelijk aangegeven dat u het product wou. Ik heb gezegd dat ik het pakketje retour zou plaatsen. Maar er niet voor wil betalen want een pakketje naar Denemarken sturen kost ongeveer 30 euro.
Ik heb het pakketje nog niet terug gestuurd .

Ik weet niet wat ik nu moet doen. Ze dreigen ook nog met een incasso. Moet ik daar bang voor zijn?
Wat kan ik nu het beste doen?

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 24 juni 2017 om 21:23 geantwoord

Beste Nasim,

Hieronder treft u een samenvatting van het proces wanneer u een bestelling plaatst via een van onze actiepagina's.

1. De eerste pagina bevat alle informatie over het product zelf en een formulier waarin u uw persoonlijke gegevens kunt invullen.
2. Zodra u uw naam, adres, postcode en plaats heeft ingevuld en verder gaat door op de knop te drukken, vraagt de site in een nieuw venster naar uw e-mail adres.
3. Het volgende scherm bevat de verschilende aanbiedingen. U kunt kiezen uit verschillende hoeveelheden en de prijs per stuk wordt hier vermeld.
4. Zodra u een keuze heeft gemaakt en op de knop drukt om verder te gaan, zal het systeem bepalen of deze producten nog op voorraad zijn en wat de verzendkosten bedragen.
5. U zult nu een aanbod krijgen voor de hoeveelheid producten die u heeft geselecteerd. De totale prijs, inclusief alle kosten, worden in dit scherm aangegeven. Tevens wordt u gevraagd of u akkoord gaat met de koop- en leveringsvoorwaarden. Als u de prijs en de voorwaarden accepteert, dan kunt u op de knop drukken om verder te gaan.
6. Wanneer u op deze knop heeft gedrukt, zal een bestelling worden aangemaakt. U heeft nu de optie om extra producten toe te voegen aan uw product, maar dit is niet verplicht.
7. U krijgt nu de optie om de betaling vooraf te betalen met Creditcard, iDEAL of PayPal. Hiermee bespaart u de 4,95 euro factuurkosten. Als u niet vooraf betaalt, dan zal de bestelling per factuur voor betaling na levering verstuurd worden.

Onze klantenservice heeft reeds contact met u opgenomen. We wachten de retournering bij deze af.

Alle klachten die gemeld zijn door Blackhead killers