Mijn Klacht:
Vanmiddag op zoek naar een bbq keken wij eerst op google voor een aanbieding bij uw bedrijf.
Zo gingen wij bij u langs in Zoetermeer en troffen een andere prijs aan.
Wij toonden uw verkoper de aanbieding van 139 euro , wat niet aansloot bij uw prijs.
Uw verkoper keek op de pc en vertelde dat maandag de aanbieding van 149 van start gaat.
Nadat wij meerdere malen aangeven dat het toch echt op onze smartphone staat en hem dit lieten zien, bleef de verkoper alleen maar steeds herhalen wat op de pc stond en hield hieraan vast.
Omdat wij het hier niet mee eens waren , vroegen wij , maar hoe kan dat dan
Hierop werd uw verkoper geïrriteerd en zei JA mag ik nu even uitpraten
Behalve hetgeen wat uw verkoper zei beviel de toon mij zeer zeker niet.
Ik ben hierop weggelopen om mij niet tot zijn niveau te verlagen.
Gewenste Oplossing:
Wanneer er met zoiets een tweestrijd ontstaat , lijkt het mij dat er toch zeker meer actie ondernomen kan worden , door bijvoorbeeld een belletje met hoofdkantoor te plegen.
Of zeggen dat je het overlegt en er dan op terug komt.
Nu is het feit zo dat wij niet meer de intentie hebben om dit product bij u af te nemen.
