Klacht: blaaskaak van een chef of die daar voor door moet gaan.

op 08 augustus 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Jumbo Biaritzplein te Eindhoven.

Ben reeds klant sinds de Spar Super weg zijn en Jumbo kwam.
Steeds als er appelflappen in de aanbieding waren: 4 voor 2 euro kon ik er omdat ik alleen ben 2 kopen voor 1 euro geen enkel probleem , wilde er vandaag weer 2 kopen en moest volle prijs betalen hoewel er bij de kassa stond dat de prijs daar verrekend werd dus niet.
Ik naar servicebalie wachten en wachten , kwam er een blaaskaak van een chef of wat er voor door moest gaan en bood uit coulance me er bij uitzondering 2 voor 1 euro aan ik gezegd dat het altijd al zo was en als de prijs niet klopte ik gratis kreeg, dat was volgens hem uitbuiterij en op de manier hij me aansprak zei ik: eet ze zelf maar op en gaf ze terug!
Heb hem ook al eens een medewerker de les zien lezen terwijl de klanten erbij stonden.
Hij heeft stekelhaartjes en een irritant Limburgs accent.
Vreselijk dat zo iemand bij jullie werkt!

Ik was tevreden als ik gelijk de 2 appelflappen voor 1 euro had gekregen en hoef het niet voor niets maar vanwege die blaaskaak dacht ik , de groeten ermee.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door forista