Klacht: BKR registratie

ErkanAbd op 09 december 2021 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Beste GGN,

Leuk dat jullie het probleem op ”opgelost” zetten, maar het probleem is NIET opgelost.

Ik wil dat jullie samen met mij en ABN Amro om tafel gaan zitten om een oplossing te vinden en daarnaast wil ik openheid van alle communicatie die er tussen GGN en Intrum is geweest.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 13 december 2021 om 10:35 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben uw klacht behandeld. Voor een inhoudelijke reactie op uw klacht verwijzen wij u naar het telefoongesprek dat wij met u hebben gehad op 09 december 2021.

In verband met de Algemene Verordening Persoonsgegevens (AVG) plaatsen wij geen inhoudelijke reactie op deze site.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

GGN

ErkanAbd

Heeft op 17 december 2021 om 19:11 geantwoord

Het is opgelost dankzij het handeen van heer Swaak en de ABN Amro. Jullie hebben hier helaas alleen een teleurstellend aandeel in gehad.

Alle klachten die gemeld zijn door ErkanAbd