Klacht: Binnen jaar hogedrukreiniger defect, geen enkele reactie op emails.

F.Vos39 op 05 april 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na slechts tweemaal gebruik begeeft de middels de Lidl webshop gekochte Parkside hogedrukreiniger het. Email gestuurd voor instructies, belofte binnen 4 werkdagen reaktie. Na 8 werkdagen en herhaald verzoek taal noch teken vernomen. Telefonisch contact onmogelijk, wordt afgebroken.

Gewenste Oplossing:

Liefst geld terug €109,97. Eventueel vervanging of reparatie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 05 april 2018 om 17:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

F.Vos39

Heeft op 06 april 2018 om 22:59 geantwoord

Hangt ervan af met welke oplossing Lidl komt. Weet het nog niet.

Alle klachten die gemeld zijn door