Klacht: Binnen een jaar kapot

op 17 juli 2012 over Philips in de categorie Electronica Merken

Vorig jaar op 30-08-2011 kochten wij een Senseo Quadrante type HD 7860 bij Blokker.
We hebben trouw ontkalkt met de speciale ontkalker van senseo (1 keer in de 3 maanden). Sinds een paar weken geeft het apparaat steeds minder water en sinds gisteren slaat hij steeds uit en warmt dus niet op. Helaas heb ik de aankoopbon niet in mijn bezit. Ik heb wel een bewijs dat ik op de aankoopdatum een bedrag met de pin heb betaald bij Blokker in Leek, maar we hebben toen ook nog andere spullen aangeschaft.

Ik zou het zeer op prijs stellen dat ondanks dat we de bon niet meer hebben, er naar het apparaat wordt gekeken en dat hij gerepareerd zal worden. Ik ben van mening dat zo'n apparaat niet binnen een jaar stuk mag gaan en dat er niets aan te doen valt...

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 17 juli 2012 om 19:59 geantwoord

Philips heeft contact opgenomen met de klant en zijn tot conclusie gekomen dat het apparaat a.s. donderdag wordt opgehaald voor reparatie.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door AndreaKarstina