Klacht: Binnen 2 weken na aankoop een kapotte jeans

op 26 april 2017 over Levi's in de categorie Mode

Op woensdag 12 april 2017 heb ik een aankoop van een jeans gedaan bij de Levi\\\’s store in Amersfoort. Ik ben toen uitstekend geholpen door een jongeman. Ik was namelijk op zoek naar een jeans die veel steviger zou zijn en dus minder snel kapot zou gaan. Ik kocht een nieuwe jeans van 109,99 EURO.(MILE HIGH SUPER SKINNY JEANS, kleur: SHUT THE FRONT DOOR).

Precies twee weken later op 26 april 2017 wil ik de jeans voor de tweede keer dragen en ontdek ik dat een stiksel los is op de broekzak (achterop) en een gat in de achterkant van de linkerbeen zit (die mij niet eerder is opgevallen). Zo\\\’n los stiksel lijkt mij nou niet een probleem, maar een gat in de eerste twee weken van aankoop is verschrikkelijk. Vooral als je expres met de wens naar de winkel komt voor een \\\’stevigere\\\’ jeans en een groot bedrag van 109,99 EURO neerlegt.

Allereerst ben ik in dezelfde winkel geholpen door een vriendelijke dame die na mijn situatie zei en ik quote: \\\”Dat hoort niet.\\\” Vervolgens haalt ze de store-manager erbij om te helpen die vervolgens mij beschuldigd dat het mijn eigen fout is. Pas later bood ze de service aan om het gat te verbergen en te laten repareren.

Ik vind het zeer onterecht dat:
– een jeans van 110 EURO binnen 2 weken stuk gaat
– ik beschuldigd wordt van \\\”eigen fout\\\”. Volgens Consuwijzer (https://www.consuwijzer.nl/thema/een-product-ruilen-of-terugbrengen) is het de taak van de Levi\\\’s om aan te tonen dat het daadwerkelijk mijn eigen fout is.
– alleen reparatie wordt aangeboden voor een gloednieuwe full-price jeans
– met de aankoopbon binnen de 28 dagen niet mijn beschadigde jeans niet kan retourneren

Mocht de reparatie niet mijn klacht oplossen, dan verwacht ik een gepaste oplossing waar ik recht op heb zoals:
- jeans inleveren en een nieuwe jeans terug
- jeans inleveren en bedrag van 110 euro cash terug

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Levi's over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door lisaaa_96