Klacht: Bijzonder slechte dienstverlening

op 10 juli 2017 over Yellowbrick in de categorie Parkeren

Nadat de automatische incasso was mislukt en mijn account daardoor tijdelijk werd geblokkeerd, heb ik de betaling op 11 juni via een toegestuurde Ideal-link gedaan. Sinds dat moment ben ik aan het mailen met Yellowbrick om de blokkade eraf te krijgen. Een maand later met nul resultaat. Op verzoek van Yellowbrick heb ik vorige week woensdag uiteindelijk een betaalbewijs toegestuurd zodat het probleem kon worden opgelost. Maar tot mijn verbazing gaat men nu uitzoeken waarom mijn betaling niet is geboekt, maar wordt de blokkade nog steeds niet verwijderd. Dit, omdat de automatische incasso wel eens vaker is mislukt? Hoe relevant is dat als ik inmiddels al een maand geleden heb betaald en mijn account nog niet kan gebruiken? Blijf ik dan in gebreke of is dat Yellowbrick? Bijzonder is ook dat de medewerker waarover ik een klacht heb ingediend, zelf de klacht mag behandelen. Dat zou toch niet zo moeten werken?

Ik ben klaar met dit bedrijf en zeg hierbij mijn account op.

Activatie account, persoonlijke excuses en compensatie.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yellowbrick over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Yellowbrick in behandeling genomen

Bericht van Yellowbrick

4 maanden geleden - Goedemorgen Saskia, wat vervelend dat jouw ervaring je het gevoel geeft dat wij een slechte dienstverlening leveren. Juist omdat wij er altijd alles aan willen doen om de klant goed te behandelen. Graag wil ik jouw klantnummer ontvangen, zodat ik mij kan verdiepen in jouw verhaal en met een goede oplossing kan komen. Groet Elvera

Alle klachten die gemeld zijn door Saskia_1978