Klacht: Bijschrijven code 95

op 13 juli 2016 over RDW in de categorie

Omdat ik geen vaste woon of verblijfplaats heb, heb ik mijn bijschrijven code 95 aangevraagd bij de gemeente Bergeijk op 16 juni 2016 op 29 juni gebeld naar de stand van zaken bij het RDW daar was niets bekend.
Op 30 juni opnieuw aangevraagd bij de gemeente en op 1 juli mijn rijbewijs aangetekend opgestuurd op 7 juli gebeld met het RDW naar de stand van zaken. word mij doodleuk gemeld dat mijn rijbewijs niet aangekomen is, het bewijs van Postnl dat het afgeleverd is staat op tracktrace.nl, maandag 4 juli 7.03 uur aangenomen.
Maar geen zorg u wordt binnen 48 uur gebeld en zal er overlegd worden. Op 12 juli niets gehoord, gebeld met RDW ja u wordt gebeld, 13 juli gebeld met de vraag gebeurt er nog iets, ja wij zorgen er voor dat u gebeld word maar wij kunnen nu niets zeggen? Inderdaad ik word teruggebeld met “wij kunnen u nog niets zeggen” dat wilden wij aan u doorgeven morgen gaat een expert er naar kijken en dan informeren wij u opnieuw.
Hoe kan een beroepschauffeur zijn werk doen als hij gewoon weken zonder rijbewijs zit, denkt het RDW dat een buitenlandse Politieagent accepteert dat je zonder rijbewijs rijdt, je kan toch geen vakantie nemen omdat er een toevoeging op je rijbewijs moet komen?

Ik ben pas tevreden als er een betere regeling komt voor het vernieuwen of bijschrijven van zaken op je rijbewijs en ik helder krijg waar mijn rijbewijs is eneen nieuwe heb.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RDW

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RDW nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door albert-jan