Klacht: bijna maand wachten op reparatie el. rolstoel

op 05 mei 2017 over Welzorg in de categorie Beauty & Wellness

Mijn zoon zit in el. rolstoel het rubber vd stuurpook en vulling v hoofdsteun moet vervangen worden. Op 19 april gebeld en zou teruggebeld worden niet gebeurd. wederom contact gezocht en steeds geen concreet antwoordt wanneer rep. zou plaatsvinden. op maandag 1 mei gebeld en nog steeds geen duidelijk antwoordt, steeds op punt v eerste contact. Klacht via mail ingediend bij Welzorg Op woensdag 3 meiwerd ik gebeld en vroegen nogmaals wat er moest gebeuren ??? Nu werd ik vandaag vrijdag 5 mei gebeld om een afspraak te maken en komen ze niet eerder dan dinsdag 16 mei!!! Verteld dat ik het hier niet mee eens ben en kreegals antwoordt dat zij hier verder niets mee kunnen. Ik heb aangegeven wij hierover een klacht per mail indienen en het belachelijk vinden dat zo’n kleine reparatie bijna een maand moet duren. Tevens lopen wij nu het risico dat er water in de stuurkast komt waardoor reparatie vele malen duurder wordt en nog veel erger dat mijn zoon de el.rolstoel niet kan gebruiken waar hij volledig van afhankelijk is!!!

dat de reparatie binnen een week opgelost is

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Welzorg

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Welzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Grooj