Klacht: Bijna 2 weken zonder tv en internet.

op 25 september 2017 over Stipte in de categorie Alles-in-1

Al bijna 2 weken verhuisd en nog steeds geen internet of tv. Wij hebven de verhuizing ruim op tijd doorgegeven. Op 14 september zou er opgeleverd worden. Eerst was er iets mis met het huisnummer dus zou de oplevering iets vertragen naar 18 september. Vandaag de dag nogsteeds geen tv en internet. Kpn moet de lijn opleveren die hebben welgeteld 1x gebeld en deze oproep heb ik gemist. Zij hebben geen voicemail ingesproken oid. Dagelijks contact gehad met stipte maar helaas nog steeds geen oplossing. Wel ontvAngen wij diverse sms berichten van kpn dat de monteur langskomst voor een storing op het OUDE adres, bel kpn die geeft aan dat stipte het verkeerd doorgeeft!!! Stipte zegt nee hoor wij geven het wel goed door… zeer zeer zeer slechte communicatie en wij maar wachten!! Ik vind het een schandalige service!!!!!! En eis z.s.m. een oplossing!!

Zodra wij weer tv en internet hebben.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stipte over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stipte in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stipte een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stipte

Heeft op 03 april 2018 om 09:31 geantwoord

Geachte mevrouw Meinster,

Hartelijk dank voor uw bericht en uw klacht. Onze welgemeende excuses voor onze late reactie.

Mocht u nog een probleem klacht ervaren hebben dan horen wij dat graag via dit platform.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag.

Stipte

Alle klachten die gemeld zijn door Saarsie