Klacht: bijlage vrij en vrouw

op 02 juni 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Wordt niet meegeleverd in de Algarve Portugal (Tavira, Cabanas etc.) Wel 4 euro per zaterdageditie betalen. Hoe is dit mogelijk?? Van de winter geen of weinig klachten hierover. Wij wonen deels in Portugal Tavira

Wanneer de bijlagen gewoon worden meegeleverd. De tv uitzendingen, filmbesprekingen en de puzzels in de Vrij en de Vrouw worden heel erg gemist

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 05 juni 2018 om 13:39 geantwoord

Geachte mevrouw Vos,

Vriendelijkdank voor uw bericht waarin u aangeeft geen bijlage te hebben in De Telegraaf die u gekocht heeft in de Algarve.

Begrijpelijk dat u deze bijlagen mist in uw krant.

Vanaf zaterdag 7 april zijn wij gestopt met de bijlagen in het buitenland.

De kosten om de bijlagen te drukken in het buitenland zijn te hoog geworden, hierdoor zijn wij helaas genoodzaakt om te stoppen met het leveren hiervan.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij wijzen u tenslotte graag op ons digitaal abonnement. Op onze pagina www.telegraaf.nlabonnement kunt u onze aanbiedingen bekijken. In het digitale abonnement is natuurlijk ook de toegang tot onze bijlagen begrepen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u nog een fijn verblijf in Portugal.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf