Klacht: Bijbetaling

op 18 september 2016 over TAP Portugal in de categorie Vliegmaatschappij

Ik was geboekt op vlucht TP669 van 25 augustus 2016. Vlucht van Amsterdam naar Lissabon en daar overstappen op Tp31 naar Fortaleza. Bij aankomst op Schiphol die dag werd via de informatie borden aangegeven dat deze vlucht geannuleerd was en ik me om 05.00 uur moest melden bij de TAP informatie balie. Daar werd me verteld dat ik omgeboekt zou worden naar vlucht KL1695. Toen ik in ging checken kreeg ik een stoel in de economy class toegewezen terwijl ik nota bene een paar dagen voor vertrek een upgrade twv 80 euro naar de businessclass bevestigd had gekregen voor de route Amsterdam naar Lissabon.Daar had de grondstewardess echter geen boodschap aan en daar bovenop kon ik nog even 100 euro bijbetalen omdat volgens haar mijn bagage te zwaar was. Mijn koffers wogen tezamen 46 kilo terwijl je bij TAP 2 keer 32 kilo mee mag nemen dus totaal 64 kilo. Toen ik hierover klaagde hield ze voet bij stuk en moest ik de 100 euro bij de KLM balie gaan betalen

Als ik minimaal de 180 euro terug krijg waar ik recht op heb

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TAP Portugal

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TAP Portugal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marcocanoa