Klacht: Bijbetaling

op 15 mei 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik was op de vliegveld in Marrakesh, moest ik 100 euro bijbetalen.
Mijn reserveringsnummer is DT52HR. Marrakesh/Eindhoven op donderdag 12 mei 2016 17:20-22:05.FR 5896.
De medewerkers die Ryanair representeren in Marrakesh( vliegveld) waren onbeschoft.
Zij tonen geen respect. Ik vind dat Ryanair niet klantvriendelijk is. Ik vind dat Ryanair macht misbruiken maakt. Andere passagier hoefde niet bij te betalen toen ik dat aan de medewerker bij de loket vroeg waarom ik moest betalen en hij niet Zij zegt dat het aan hem gunt.
Ik was teleurgesteld van haar en haar behandeling.
Ik vind het niet professioneel van Ryanair en haar personeel in Marrakesh vliegveld.

Gewenste Oplossing:

Ik zou het graag vinden als jullie contact opnemen met me.
Ik wil een duidelijk uitleg voor de bijbetaling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DT52HR