Klacht: Bijbetaling

op 21 augustus 2017 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Moe-Fx32671-Fx-32672-Fx-32673. Wij hadden een boeking in hotel Moers Duitsland,3standaardkamers van telkens twee personen,18-19-20 augustus 2017,toen we daar aankwamen betaalden we contant 3×238€=714€,bij het binnenbrengen van onze sleutel de zondagmiddag kregen we te horen dat dat er nog 3×40€ =120€ moest betaald worden omdat het om luxe kamers ging,toen op onze kamers kwamen waren het helemaal geen luxe kamers,er was al jaren niets meer gedaan aan die kamers want we kennen ze,wij komen al van in 2005 en soms twee maal per jaar,en nog iets die verdacht lijkt,waarom hebben ze dat aan de receptie de vrijdag niet gezegd dan konden we nog kiezen van kamers en maar pas de zondag bij het uitchecken,dit zijn we niet gewoon van hotel Moers,we zijn al 30 jaar klant bij VDValk en eisen nu toch wel een rechtzetting of wat meer duidelijkheid of eventueel een compensatie voor dit voorval,het was een arrangement Hoog Zomer,Ps,we hebben zelfs geen bewijs gekregen dat we nog 3×40€ hebben moeten bijbetalen,deze maal zijn we helemaal niet tevreden wat de boeking betreft,we rekenen op een beetje uitleg,mvg,Familie Willems .

Al de rest was Ok.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fb747832