Klacht: Bij uitbetaling ineens een waslijst persoonlijke documenten geëist

op 01 oktober 2017 over Unibet in de categorie Casino/entertainment

Ik maak af en toe gebruik van een Unibet account.
Laatst heb ik een uitbetaling aangevraagd van €60,-, en toen ging mijn account ineens op slot. Ik kreeg een mail dat mijn account suspended was tot er wat checkt uitgevoerd waren.
Na een week heb ik de klantenservice van Unibet gevraagd hoe lang dit zou duren. Ik kreeg toen een lijst met documenten die ik op moet sturen; kopie van ID, bewijs van adres en van bankrekeningnummer. Ik mag niets wegschermen (zoals mijn bsn). Ik gaf aan dat ik het niet prettig vind om al deze gegevens te sturen, maar ik kan mijn geld niet ontvangen en ook mijn account niet in tot ik die gegevens stuur.
Ik heb bij de uitbetaling een ander rekeningnummer aangegeven dan het rekeningnummer waarmee ik geld stort op unibet, maar het maakt mij helemaal niet uit naar welk rekeningnummer het wordt overgemaakt, dus ik heb aangegeven dat de uitbetaling ook geannuleerd kan worden als dit het probleem is. Maar het is niet mogelijk de uitbetaling te annuleren en dan wel mijn account in te kunnen.

Ik vind dit echt heel raar. Ik voel mij er niet prettig bij dat ik mijn complete persoonlijke gegevens inclusief BSN naar Unibet moet sturen voordat ik mijn geld terug kan krijgen.

Als Unibet mijn geld uitbetaald zonder deze complete gegevens te eisen. Dit mag naar het bankrekeningnummer wat bekend is of het bankrekeningnummer dat ik aangegeven heb toen ik de uitbetaling aangevraagd heb.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Unibet

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Unibet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KimberleyG