Klacht: Bij retour sturen, meer moeten betalen voor hetzelfde product !

op 31 januari 2014 over Mexx in de categorie Kledingwinkels

Op 16 dec deed ik een bestelling van 3 truien/vesten. Een van die truien was te groot en vandaag heb ik deze trui in een kleinere maat besteld en de grotere retour gestuurd. Echter toen ik het vest vandaag 30-12-13 bestelde
werd mij 59.59 euro berekend , terwijl op 16-12-13 betaalde ik 44.95 euro.Het vest was duurder geworden!
Helaas kan je bij het retourneren van je producten niet aankruizen dat je een andere maat van het product zou willen, en moest je het online bestellen.
Moet ik nou voor hetzelfde product 15 euro meer gaan betalen?

Al verschillende keren per mail contact gezocht met Mexx. Eerst kan men je niet helpen ,omdat ze het retourartikel nog niet hebben ontvangen. Daarna 2 keer geschreven en geen antwoord gehad. En nu eindelijk een antwoord; moet gewoon 59,95 betalen i.p.v 44.95. Helaas is er zoveel tijd overheen gegaan, dat ik het artikel niet meer retour kan sturen. Slechte customer service Mexx!!!!

Het is logisch dat als een artikel goedkoper word na een bestelling, dat je dat prijsverschil niet terugkrijgt. Maar in dit geval werd hetzelfde artikel binnen 2 weken duurder!! Dit was niet gebeurd als ik op het retourformulier gewoon had kunnen invullen dat ik een andere maat nodig had.

** Waarom bied Mexx niet gewoon aan om een andere maat te kunnen bestellen bij het retourzenden van een product? Want alle andere onlineshops bieden deze mogelijkheid wel aan!!

Oplossing ? Ik wil mijn 15 euro terug, puur uit principe!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mexx

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mexx nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sylvia22