Klacht: bij concert Goldplay zijn alle 0 vakken dicht dus wordt je verplaatst

op 24 juni 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Alle 0 vakken zijn dicht omdat je niets kunt zien door staande mensen. Deze tickets zijn wel verkocht. En hiebij dacht je ook nog echt een goede plek te hebben.
Je wordt op andere plekken gezet. Wij werden heel hoog naast/achter podium geplaatst. Dit krijgt je pas te horen als je door hekken heen bent.
Vanavond zal niet anders zijn dus helaas voor iedereen die heel duur 0 vak kaartje heeft gekocht (wij oorspronkelijk 021). Je kunt een klacht indienen bij Mojo omdat er plekken zijn verkocht die er niet zijn.
Op deze plekken zitten al vaak weer mensen die hetzelfde probleem hebben. succes vanavond

Restitutie 4 zitplaatsen

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 27 juni 2016 om 09:25 geantwoord

Geachte heer of mevrouw, wij vinden het heel erg spijtig om dit te moeten horen, echter hebben wij hier geen invloed op. Dit gaat vanuit de organisatie en kunnen wij helaas niet voorkomen. Mojo dient u eerlijke plekken hiervoor terug te geven, indien dat niet is gebeurd, spijt ons dat, echter dienen klachten bij hen neergelegd te worden, daar wij slechts een verkoper zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door strandirene