Klacht: Bij Cheaptickets ben je toch duurder uit (2)

op 27 maart 2013 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

De klacht was nauwelijks ingediend, of er hing een jongedame aan de telefoon (nummer onbekend, natuurlijk). “dat het er wel degelijk bijstond dat er andere kosten konden bijkomen (Customer Service Tax….. wie verzint zo’n omschrijving…. ’t suggereert Belasting… en Dossierkosten…..beide van 0 tot plm 23 euro… tel uit je winst). Dat is gewoon de commissie voor Cheaptickets. Waarom zeggen ze dat niet gewoon? Of, nog beter, stop dat in de ticketprijs, dan weet een consument echt wat-ie betaalt. Over de dubbele overstap werd niet gerept. Nee, Cheaptickets zoekt de mazen van het net, en is DUS niet duidelijk. Achteraf zeggen dat er ergens nog kleine lettertjes staan….. buitengewoon klantonvriendelijk. En ik blijf ontevreden. Maar ja, ’t zal wel vechten dezen de beroemde bierkaai zijn, of ik moet ’t bij Kassa e.d. gaan melden. Zal ik dan maar doen.

45 € terugbetalen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Cheaptickets.nl in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cheaptickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cheaptickets.nl

Heeft op 06 mei 2013 om 11:20 geantwoord

Op 27 maart is reeds telefonisch contact met u opgenomen door onze afdeling Customer Support om een toelichting te geven op uw klacht. We gaan u een toelichting per e-mail toesturen.

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Cheaptickets.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door janrblok