Mijn Klacht:
U bezorgt volgens “vandaag troffen wij niemand thuis”.
Ik woon op 333 en op 303 afgeleverd volgens uw kaartje.
303 ontkent dat ze iets hebben ontvangen.
Ik woon op 5 hoog en 303 op 2 hoog
Ook hebben wij hier geen toestemming voor gegeven!
Ook deze mensen kennen we niet!
Het is een duur boek, dus heel vervelend !
Waarom afleveren op een adres dat wij niet kennen, vreemd.
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn duur betaalde boek ongeschonden krijg.

