Klacht: bij boeking is iets misgegaan

op 01 december 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In augustus heb ik een reis geboekt naar Rome. Ik boek vaak via Ryanair en heb het geheel netjes afgerond. Dacht ik. Wel was het raar ( maar dat zag ik toen niet) dat er in de e-mail stond talitha va. en maria johanna n*****-t. Ik dacht nog dat dat kwam door een foutje in de email. Helaas. Nu ik in wil checken blijkt dat dit de gegevens zijn die ze hebben opgeslagen. Ondanks dat ik al vele malen via ryan air heb geboekt! Ik moet nu 220 euro betalen (naamswijziging) voor een fout die ik niet heb gemaakt! Ik vind dit niet terecht.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag dat Ryanair bekijkt wat er mis is gegaan; ik kan me niet voorstellen dat ik een verkeerde achternaam opgeef tijdens de boeking.
Ik wil graag de 220 euro terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Alle klachten die gemeld zijn door Talithavandestolpe-nijland