Klacht: bij bezorgen wordt er elke keer over het grindpad gefietst ,zodanig dat het grind op de het trottoir ligt en op straat , zodat ik dat elke zaterdag kan aanvegen

op 15 september 2018 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Bij het bezorgen van de krant wordt er elke keer of gefietst of zo , zodanig dat het grind tussen de planten ligt op het trottoir en straat. Elke zaterdag kan ik vegen en de boel opruimen. Het is maar een grindpad van 6 mtr, dus gewoon even lopen tot de deur. Ik heb er al een melding van gemaakt, toen werd de bezorger verdedigd. maar het zou besproken worden. Helaas geen gedragsverandering, elke week hetzelfde. 1 x niet,vervanger misschien? Elke andere bezorger zet de fiets op het trottoir en loopt naar de deur, bij mij maar ook bij de buren , het hele blok ook waar geen grind ligt.
Vandaag 15-9 heb ik een bezem naast de deur gezet met brief erbij of de bezorger het zelf even wil opruimen, is niet gedaan, lag weer grind waar het niet hoort.

Wanneer ik de garantie heb dat het nooit meer gebeurt en de bezorger even contact opneemt om het uit te leggen ben ik blij.
Dat zal wel niet gebeuren en zeg ik PER DIRECT het abonnement op wat ik heel jammer vindt, iK WIL VOLGENDE WEEK ZATERDAG ECHT NIET WEER HET GRIND OVERAL WAAR HET NIET HOORT, en reken natuurlijk op verrekening.
Ik vind het echt heel vervelend, was van plan vanaf jan. een dag abonnement te nemen (dan stop ik met werken), helaas is dat met deze bezorger geen optie.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.A.L Voormeeren