Klacht: Bij 4e inde rij worden boodschappen niet vergoed

op 26 mei 2017 over Vomar in de categorie Supermarkten

Geachte heer, mevrouw,

Op dinsdagmiddag 16 mei j. l. deed ik mijn boodschappen bij Vomar aan het Holendrechtplein in Amsterdam.
Ik bezoek deze winkel regelmatig, omdat deze dicht bij mijn huis ligt.
Op de grote rode borden boven de kassa’s staat dat, indien er meer dan 4 klanten voor mij staan, de boodschappen worden vergoed.
Ik heb deze tekst al eerder zien staan, maar er nooit gebruik van gemaakt.
Echter waren alle kassa’s bezet en stonden er overal 5 of meer mensen te wachten. Het schoot helemaal niet op.
Ik besloot bij de servicebalie een beroep te doen op de vergoedingsregeling, terwijl mijn partner bij de boodschappenwagen bleef staan.
Het antwoord dat mij gegeven werd was: DAT KAN NIET WANT DE CHEF IS ER NIET!
Ik vind dit een misleidende actie, die borden. Er wordt een belofte gemaakt die men niet waar kan maken of niet waar wil maken.
Het ging mij niet eens specifiek om het geld, want ik had voor slechts 14 Euro aan boodschappen in mijn wagentje liggen, nee, het gaat om het principe: de klanten een belofte doen die niet wordt nagekomen.
Ik stel voor dat Vomar de bestaande teksten aanvult met de opmerking:
“Deze actie geldt alleen indien de chef aanwezig is!”
Dit scheelt frustratie bij veel wachtenden. Of haal anders die tekst weg!

Ik heb deze klacht aan Vomar gemeld, via hun website. Ik krijg echter geen enkele reactie daarop. Erg laf vind ik. Ik heb besloten deze supermarkt te mijden, totdat ik een reactie ontvang van Vomar.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vomar

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vomar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door astar1