Klacht: biedjng

op 01 oktober 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

ik vindt het biet kunnen dat als je neefjes op je mobiel zitten ee pero geluk en bod van 50 euro doen het niet terug kan draaien terwijl je gelijk erna het door geeft, ik heb het al niet rijk en moet met 60 euro rondkomen in de maand ik ga klacht in dienenn om het toch te laten anuleren

niet

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 02 oktober 2017 om 13:44 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Vervelend dat uw neefjes met uw telefoon een veiling hebben gewonnen. Wij moeten u mededelen dat het de verantwoordelijkheid is van de accounthouder om zorgvuldig om te gaan met de inlog gegevens, ook als een minderjarige uw mobiele apparaat in handen heeft. Men kan ten alle tijden van onze app uitloggen.

Helaas geldt er geen herroepingsrecht op vrijetijdsarrangement, het herroepingsrecht is enkel geldig op onze producten. Wij hebben inmiddels uw bericht beantwoord via Facebook met een alternatief.

Wij hopen dat de klacht naar tevredenheid is opgelost.

Diana - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door melanie382