Klacht: biedingen kloppen niet

op 29 januari 2014 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Zojuist was ik aan het bieden op verschillende vakanties.
Deze stonden nog op €0,- dus ik heb in de laatste paar seconden een paar euro geboden. Hierbij kreeg ik de melding minimum bedrag €799,- bij het sluiten van de bieding stond er weer winnend bod € 0,. Later nog geprobeerd en dan een paar minuten van te voren. Ik ken kreeg dan weer dezelfde melding dat er een minimum bedrag moest zijn terwijk er geen andere biedingen waren. Erg misleidend vind ik zelfwant zo kun je nog niet voor 1 euro op vakantie.

Ik zie graag dat ik de veilingen krijg met het door mij geboden bedrag. Dus 1 of 2 euro.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - Beste meneer/mevrouw, Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Wanneer u de veilingtekst leest, dan staat daar duidelijk in vermeld dat er voor deze veiling een startbod geldt. Het bieden kan pas beginnen vanaf het bedrag van €799,-. Het bod van 1 of 2 euro kan bij deze veiling niet geaccepteerd worden. Wij raden u aan goed te tekst te lezen voordat u op een veiling gaat bieden. Helaas kunnen wij u in deze situatie niet verder tegemoet komen. Met vriendelijke groet, Susan - Vakantieveilingen.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 29 januari 2014 om 18:48 geantwoord

Voor deze veiling geldt een startbod van €799,-. Lager kan er op deze veiling niet geboden worden, vandaar de melding die de klant krijgt. We kunnen de klant hierin niet verder tegemoet komen.

Alle klachten die gemeld zijn door Babs123