Klacht: bezwaarschrift onterecht

op 18 juli 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een lederen voorwerp gekocht bij een bedrijf in amerika,
het item kostte $50,00 en ik heb er 26.23 euro voor betaald buiten de verzendkosten.
ik vind het ongelooflijk veel geld voor een leren voorwerp van een paar tientjes.
de verzendkosten die ik er aan heb betaald was $38.25
hoe is dat mogelijk om 26 euro belasting te betalen over een voorwerp van 36 euro?

Gewenste Oplossing:

ik zal graag een vergoeding willen krijgen over het voorwerp omdat ik voor mijn idee te veel belasting heb betaald

referentienummer: A1422735

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 20 november 2014 om 18:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Vleghert,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.

Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 09 augustus 2017 om 22:26 geantwoord

ze hebben gewoon zo lang gewacht totdat ze het konden annuleren

Alle klachten die gemeld zijn door kenny Vleghert