Klacht: Bezorgtijden zijn meer een suggestie voor jullie of niet soms?

op 04 september 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het is werkelijk ongelooflijk dat ze je een tijd sloth laten kiezen dat ten eerste veel te ruim is zodat je een gat in je dag hebt van 4 uur waarin je eigenlijk niks kan doen behalve thuis zitten wachten (in mijn geval 1 tot 5). En vervolgens komen ze om 5 uur (met een hele dikke middelvinger naar de klant toe) met een mailtje dat ze om half 6 komen pas komen aanzetten. Ik hoop dat Dynalogic failliet gaat en daarna afgebrand wordt want dit is echt NIET hoe ik de laatste warme en vrije dag wilde besteden.

Het liefst een vergoeding maar afbranden mag ook.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 september 2017 om 12:29 geantwoord

Beste Mathilde Nai,

Bedankt voor uw bericht. De leverancier bepaald de leveringsvensters. Wij sturen op de dag van levering in de ochtend een specifieker tijdvenster en versturen automatisch een SMS een halfuur alvorens te arriveren. Voor meer informatie kunt u onderstaande link raadplegen. http://bit.ly/2s6KPbB.

Het is natuurlijk erg vervelend voor u dat de koerier een half uur later dan het afgesproken tijdsvenster is aangekomen. Gelukkig hebben ze alles, ondanks de vertraging, kunnen afleveren en installeren.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door MathildeNai