Klacht: Bezorgtijden

op 31 juli 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Afgelopen weekend een matras besteld. Zou op maandag 31-07 bezorgd worden tussen 19.00 uur en 22.00 uur. We krijgen ongeveer 30 min geleden een bericht over de sms dat de bezorgtijd verlaat word tot 23.12 uur en 0.07 uur. Er zijn flexibele tijden mogelijk. Maar dit zijn geen normale tijden om op een bestelling te wachten. Mijn wekker gaat morgen ochtend om 5.00 uur. En als je de klantenservice van ikea wilt bereiken is dat onmogelijk want ze zijn bereikbaar tot 21.00 uur. “Alert logistiek” dat is waarschijnlijk de bezorgservice van Ikea(staat namelijk vermeld bij de leverings info op de website van ikea) die zijn maar bereikbaar tot 18.00 uur.

Ik verwacht van Ikea wel een tegemoetkoming voor deze ongemakkelijke situatie. Het oude bed is al weg die moest ruimte maken voor het nieuwe bed zonder matras. Wij kunnen moeilijk met zijn 2-en op de bank gaan slapen en ook nog eens dat mijn wekker om 05.00 gaat. Ik hoop dat ze wel een schappelijke tegemoetkoming komen. En niet met kortings voorstel of een avond eten in het restaurant van ikea. Met vriendelijke groeten, Theo Mathias

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Theomathias