Klacht: bezorgservice heel slecht, belofte niet waargemaakt

[email protected] op 09 december 2019 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Flinders maakt voor de bezorging van de goederen gebruik van het bedrijf Dynalogic. Tegen betaling van Euro 9 kun je met Dynalogic een bezorgafpraak plannen binnen een timeslot van twee uren, zodat je niet de hele dag of een dagdeel thuis hoeft te wachten. Ik heb daarvan gebruik gemaakt. Op zaterdagochtend zou geleverd worden. Dat werd op het laatste moment gecancelled, Toen zou het maandag worden, dat mislukte eveneens. Dinsdag werd een doos geleverd maar daar zat de bestelling van een andere klant in. Ik werd erover gebeld. Daarna gebeurde niets. Woensdag deed men evenmin iets. Donderdag kon ook al niet geleverd worden. Vrijdag zou geleverd worden voor 12 uur. De bezorger kwam pas om 14.25 uur. Toen we vroegen waarom hij niet eerder was gekomen (dat was de afspraak) haalde hij zijn schouders op en zij: ik ga niet over de planning. Excuses zijn niet aangeboden. De Euro 9 zal ik wel nooit terugontvangen. Ik ben klaar met Flinders en met Dynalogic. Ze hebben ons een week lang geterroriseerd met hun klantonvriendelijke behandeling.

Dit is niet meer te herstellen. Ik doe geen zaken meer met Flinders en Dynalogic.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 17 december 2019 om 10:08 geantwoord

Geachte heer van der Lande,

We zien dat bij de eerste afspraak er sprake was van een herplanning. Helaas werd er een verkeerde data entry ingevoerd. De uiteindelijke informatie bleek niet overeen te komen met de ingeboekte informatie, waardoor de order spijtig niet meer mee kon in de route. Op het moment dat dit geconstateerd werd hebben mijn collega's hun uiterste best gedaan dit zo spoedig mogelijk voor u op te lossen.

Hierna was er sprake was van een sorteerfout. Uw order was per abuis op het verkeerde depot terecht gekomen. Op het moment dat dit geconstateerd werd hebben mijn collega's hun uiterste best gedaan dit zo spoedig mogelijk voor u op te lossen.

Het extra betaalde bedrag kunt u terugvragen bij de leverancier Flinders, U heeft bij Flinders besteld en betaald.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Dynalogic We-Care Team

[email protected]

Heeft op 17 december 2019 om 10:10 geantwoord

Geen excuses, geen reactie op de volledige lijst aan klachten, geen hulp bij oplossing maar domweg afschuiven naar Flinders.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]