Klacht: Bezorgproblemen

op 28 april 2017 over Welzorg in de categorie Beauty & Wellness

Al 4 weken staat de rolstoel voor mijn moeder, 91 jaar op wat welzorg noemt ; verzendklaar.
In mijn ogen is het dan een kwestie van een auto regelen die de rolstoel naar mijn rolstoelafhankelijke moeder brengen. Dat zag ik verkeerd. Verzendklaar wil bij Welzorg zeggen; op zoek naar een auto die een rolstoel kan vervoeren, donderdag? Oke ik neem vrij, er wordt afgebeld, vrijdag? Voor de zekerheid bel ik even…; vrijdag???? Nee hoor, het gaat maandag worden. Vrijdagmiddag om 16.45 wordt ik gebeld dat het niet lukt met het vervoer en dat het 7 dagen later gaat worden.
Enne mevrouw daar kunnen wij niets aan doen, he vervoer doet een ander bedrijf. Oke ik kom dan nu de stoel halen( die is verzendklaar, al 4 weken.
Nee mevrouw dat kan echt niet.

Sorry, wie wil met dit bedrijf nog iets te maken hebben.
Misschien om een grote paarse krokodil af te geven en 200 koude douches van Radar.

Nergens mee

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Welzorg

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Welzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hansluiter792@gmail.com