Klacht: bezorgkosten tuinmeubelen 30 euro

op 04 september 2018 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Wilde een tuinbankje bestellen maar vond de 30 euro te duur. In de winkel gevraagd of dat anders kon men gaf na nagevraagd te hebben bij leidinggevende te kennen dat als ik het via de winkel deed er geen 30 bij kwam. Ik moest dan wel van te voren betalen.
Helaas was er geen bankje meer via centraal magazijn beschikbaar en volgens klantenservice is dit helemaal niet mogelijk en komt er in de winkel altijd 30 euro bij. Waarom dan nog bij de winkel bestellen???
Jammer dat men ook vanuit klantenservice alleen een melding kan maken maar niet komt met een oplossing en ook zelf zegt dat men dat niet kan. (bv kijken waar het bankje nog in voorraad staat.)
Ik denk dat service een winkel nog kan redden een punt achter de naam niet…Dan kunnen we beter op internet bestellen……

bezorgkosten eraf of aangeven waar ik het bankje in Noord Holland nog op kan halen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 4806134