Klacht: bezorgklacht

op 13 oktober 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 13 oktober 2016 om 11:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Oosterman,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht en onze excuses voor dit ongemak.
Wij hebben uw account bekeken en gezien dat u deze melding heeft doorgegeven. Helaas is het niet mogelijk De Telegraaf na te leveren. Wel wordt deze gecompenseerd met uw abonnement door uw betaaldatum een dag op te schuiven. Zo betaalt u niet voor de gemiste editie.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Monique ~De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door 50-Gijsje-65