Klacht: Bezorging van wasdroger!

Kbouhrouch op 26 oktober 2020 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vrijdag en droger aangeschaft in de mediamarkt! Was me ook gelijk duidelijk gemaakt dat ze leveren tot 4 de verdieping als k 20 euro meer zou betalen voor bezorgen en installatie! Nou netjes gedaan zaterdag ochtend krijg k track tracé kan ik volgen ging top! Om 12.17 ontvang k nog een sms met om 12.45 arriveerde chauffeur.. oké stond met me gezin te wachten was inmiddels 13.10 waardoor ik tegen me man zei kijk eens uit de hal of je busje zit heb namelijk 2 peuters dus wou nog wat leuks met hun doen op de zaterdag! Oké hij kijkt zit inderdaad witte bus staan hij schreeuwen van ze zijn er k woon op 4 de verdieping dus zie alles vanuit boven. Dus zie de bezorger met tablet lopen naar voordeur kijkt ff door glas heen denk zelf dat hij keek welke nummer beneden woont vervolgens loopt hij terug schud hij nee naar ze collega. Stapt vervolgens rijdt weg wij zelf dachten dat hij zou parkeren of omdraaien zodat ze makkelijker droger uit auto kunnen pakken. WAt dus niet zo was me man rende nog naar beneden maar was net te laat want ze ree straat al uit! De jongen zelf zag er jong uit en zijn naam is Alihan! Ik heb zelf Dynalogic gebeld en die beweerde dat hij mij heeft gebeld op me hele telefoon geschiedenis is duidelijk te zien dat er niet gebeld is! Heb zelf familie lid werken bij dyna die vertelde me duidelijk dat ze nummer in telefoon zetten en 1 keer drukke op bellen gelijk ophangen om te zien dat het lijkt dat ze hebben gebeld!! Als dyna slim zou zijn kunnen ze de minuten seconde zien of er überhaupt egt gebeld is! Vervolgens zo collega de jongens bellen om terug te sturen maar die gaf gelijk na die alihan te bellen dat dat niet kon!! En dat maandag pas bezorgd kon worden ze verwachten ook van ons dat we hele dag thuis zouden blijven!! We zijn zelfstandige ik laat me inkomen niet gaan voor 2 chauffeurs die geen zin hadden om te bezorgen!! Uiteindelijk hebben we oplossing gevonden dat vanavond van 18,00 tot 21.00 bezorgd kan worden ben benieuwd!! Als het vandaag niet wordt bezorgd zal ik hele bestelling annuleren bij mediamarkt!! Want ik heb gemerkt dat Dynalogic en mediamarkt dit niet serieus nemen!! Me deurbel doet het heb zelf van PostNL pakket ontvangen me telefoon werkt me hele telefoon geschiedenis liet k zien!! Ik heb me hele zaterdag verpest door 2 bezorgers die geen zin hebben in hun vak!!!

Ik verwacht van Dynalogic en goede excuses en dat de bezorger hier ook echt op wordt aangesproken. Want hoe ik ben tellleurgesteld is niet leuk! En ik moest vanuit Amsterdam noord met 2 peuters nog rennen naar mediamarkt in Osdorp!! Door hun lui bezorger k heb 20 euro betaald extra ervoor kom op!!

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 26 oktober 2020 om 09:15 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Bouhrouch,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te vernemen dat u een nare ervaring met ons hebt gehad!

Ik zal uw klacht doorzetten naar de desbetreffende afdeling zodat dit kan worden opgepakt en dergelijke situaties in de toekomst voorkomen kunnen worden.

Dit is natuurlijk niet de service die we onze klanten wensen te bieden, onze excuses hiervoor.

Dynalogic WeCare team

Alle klachten die gemeld zijn door Kbouhrouch