Klacht: Bezorging van de bestelling

op 05 mei 2017 over Intratuin in de categorie Tuincentra

Bij bestelling besproken dat we op de dag van bezorging konden bellen voor een indicatie tijd. In de morgen hoorden we dat het tussen 13.00 en 18.00 zou zijn. De middag konden we bellen voor een specifiekere tijd. In de middag terug gebeld en bleek t.o.v. 3 bestellingen in de middag dat er 4 bij gekomen waren en wij waren de laatste. Om 17.00 uur maar weer gebeld. Hij was onderweg.

Misschien een tip om als chauffeur een half uur van te voren te bellen dat hij deze kant op komt. Doen andere bezorgdiensten ook.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intratuin over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Intratuin in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intratuin een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intratuin

Heeft op 08 mei 2017 om 12:30 geantwoord

Goedemorgen mevrouw Bont,

Wij willen u heel hartelijk bedanken voor uw bericht. Tips en feedback van onze klanten zijn voor ons heel belangrijk.

Uiteraard heb ik aan de hand van uw bericht contact opgenomen met Intratuin Zoetermeer. Het is inderdaad mogelijk dat er vooraf even contact met u (de klant) wordt opgenomen. Dit kan bij de bestelling worden aangegeven. Klaarblijkelijk is er bij u helaas iets niet helemaal goed gegaan. Dit is bij mijn collega's in de winkel dan ook een aandachtspunt.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Groet, Intratuin Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra Bont