Klacht: bezorging telegraaf

op 18 januari 2010 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omschrijving klacht

heb vandaag weer geen krant ontvangen. denk dat ik hem maar weer opzeg.

Gewenste oplossing

schijnbaar interesseert het de telegraaf niks dat ze zo vaak boze abonnees hebben want o.i. wordt er niks mee gedaan. bellen helpt niks, mailen ook niet, er gebeurt gewoon niks. volgens ons moeten ze een ander verspreidingsbureau in de arm nemen, want deze is een ouinhoop.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 25 oktober 2017 om 10:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw, 
Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor de late reactie van onze kant. 
Helaas kunnen wij op dit moment uw klacht niet meer in behandeling nemen omdat het bericht verjaard is. 
Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u ten alle tijden een nieuw bericht plaatsen of contact opnemen met onze klantenservice op: 088 – 824 82 42. Wij helpen u dan graag verder.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. 
Met vriendelijke groet, 

Het Webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door ensing