Klacht: Bezorging Telegraaf

op 25 februari 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het gebeurt meer dan eens dat de Telegraaf niet bij mij wordt bezorgd,
of een verkeerde krant wordt bezorgd. Ook heden was dit weer het geval
(Zaterdag 25 febr.) Als ik de bezorger in Espel bel kan deze niets voor mij doen.Als ik de klachtenlijn bel krijg ik ingesproken dat de kosten worden vergoed.Ook hier heb ik niets aan, omdat ik de KRANT wil waarvoor ik duur heb betaald. Als ik de Telegraaf nog heden nit krijg na bezorgd,
overweeg ik mijn abonnement op te zeggen wegens herhaaldelijke wanprestatie.

Gewenste Oplossing:

Als de krant nog heden wordt na bezorgd i.p.v te worden afgescheept
met een zoethoudertje

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 28 februari 2017 om 10:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte meneer Sas,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u De Telegraaf op zaterdag 25 februari 2017 heeft moeten missen. Onze excuses voor het ongemak.

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij contact gezocht met de bezorgservice en de nodige handelingen zullen worden genomen om ervoor te zorgen dat de bezorging van uw Telegraaf weer op orde komt.

Helaas hebben wij sinds 2013 geen mogelijkheid meer om de krant na te laten bezorgen. Wanneer een abonnee bij ons aangeeft dat De Telegraaf niet bezorgd is, compenseren wij dit door een extra bezorgdag toe te voegen aan de lopende betaalperiode. Dit doen wij om ervoor te zorgen dat u sowieso het aantal kranten gaat ontvangen waar u recht op heeft.

Wij begrijpen dat u op de dag zelf ook wilt genieten van De Telegraaf en daarom kunnen al onze abonnees ook digitaal meelezen. Dit kan via onze verschillende apps voor tablet en smartphone of via onze website. Door in te loggen met uw Mijn Media account krijgt u toegang tot onze digitale krant.

Graag zouden wij u willen verzoeken, mocht het onverhoopt niet goed gaan met de bezorging, uw klacht direct bij ons te melden. Hierdoor kunnen wij uw klacht veel sneller in behandeling nemen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
PO ~ Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door henkellysas@ziggo.nl