Klacht: Bezorging telefoon Vodafone

op 12 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dynalogic heeft al meerder keren afspraek gemaakt over levering. Al twee is telefoon zoelgeraakt op het sorteercentruem, een keer was de koerier er maar de deed de scanner het niet. Een keer was de koerier onderweg maar hield hij er net voordat wij aan de beurt waren mee op….. Ene grote ergenis. En niemand, ook Vodafone niet. pakt het op.

Als de telefoon geleverd wordt.....

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 12:23 geantwoord

Geachte heer vd Hurk,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Arthur vd Hurk