Klacht: bezorging post op verkerde adres

op 07 juli 2017 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik woon in een complex met 240 woningen op het schubertplein nu heb ik post ontvangen van het lisplein ook een complex met 240 woningen ben bang dat alle post verkeert bezorgt is waar onder giro afschriften

opnieuw bezorgen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Sandd

3 maanden geleden - Geachte heer Mouwren, Vriendelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend te vernemen dat u deze vermoedens heeft. Mag ik aan u vragen of u de post van de ING nu niet heeft ontvangen of heeft u bijvoorbeeld verkeerd bezorgde post ontvangen? Ik hoor het heel graag zodat ik de melding kan uitzetten, uiteraard kunt u ook contact met ons opnemen via klantenservice@sandd.nl en/of via 055- 8448 448. Met vriendelijke groet, Nadine, Klantenservice Sandd

Reactie van de melder van de klacht piet.mouwen@caiway.nl

3 maanden geleden - ik heb post van een ander adres ontvangen er zijn twee flats Schubertplein en Listplein met elk 240 woningen zaterdag 24.6 en nu op 27.6 weer van het zelfde adres ik woon op Schubertplein 217 en de post is van het Listplein 217 waaronder giro en belasting brieven heel vervelend bezorger moet adres goed lezen er is veel post verkeerd gegaan bij div mensen zag post in de hal ook staan afgelopen zat 24-6 ik hoop dat dit snel opgelost wordt A>U>B ik heb de verkeerde post zelf bezorgt op het Listplein 217 omdat dat een oude dame is dus nogmaals zorgvuldigheid A.U.B

Reactie van de melder van de klacht piet.mouwen@caiway.nl

3 maanden geleden - ik heet Mouwen en niet Mouwren

Alle klachten die gemeld zijn door piet.mouwen@caiway.nl