Klacht: Bezorging, of toch Niet!

op 28 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

De chauffeur van bovenstaand bedrijf gaf aan via track&trace om 19 uur 20 bij ons het bestelde pakket van cool blue bij ons te bezorgen. Om 19 uur 30 kregen wij het bericht dat er niemand was op het Bezorgadres! Wij zitten naast de voordeur en keken uit naar het pakket, we betalen speciaal 10 euro extra voor bezorging op dezelfde dag… wij nemen contact op met de transporteur om 19 uur 35 en vragen waar de chauffeur blijft en waarom ze zeggen dat we er iets zijn? Wij krijgen na een telefoongesprek van 12 min a 0,45ct per minuut te horen dat de chauffeur de weg niet kon vinden…

Levering voor 22 uur vanavond en vergoeding gemaakte telefoonkosten

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Dynalogic

Heeft op 18 augustus 2017 om 13:11 geantwoord

Geachte heer Bron,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Klacht.nl stelt ons niet meer op de hoogte van klachten en om die reden hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 21 augustus 2017 om 07:59 geantwoord

KLACHT.NL STELT DYNALOGIC NIET MEER OP DE HOOGTE VAN KLACHTEN, HET ZIJN ER TE VEEL.... SCHANDALIGE FIRMA DYNALOGIC

Alle klachten die gemeld zijn door Henribron